Saturday, November 26, 2011

(✿~_~) salam ma'al hijrah...


~ assalamualaikum w.b.t ~





sy rs gambr ni xbrape jelas tapi boleh la rujuk mane2 tempat lain kalau xnmpk..hehehe same2 kita bc yer doa ni seblm n slps mghrib... semoga y berlalu mbri kita hikmah dlm hdup dan y mdtg adelah y tbaek untk kita bersama..maaf semua slh slp kita dgn sape2 dan slh slp spe2 dgn kita.. sy m.maaf dgn semua y penah sy kenal...

Thursday, November 24, 2011

(✿~_~) bila sy bosan.....

..assalamualaikum..


hr ni skip 2 claz y jrg2 sy skip..n claz y sy mnt sgt.. keusahawanan n makro.. 
maafkn sy lect.. sy rs xsht bdn.. mgkn krn tkena hjn..
bosan la pulak kt blik sorg2 ni..
teringat pulak hal smlm..
tjumpe bnda y sy bnci n mual untk tgk..
huhuhu
tapi bnda lama xpyhla di ingatkn lg..
huhuhuhuhu
tgh bosan2 mr.X lak tido dan sibuk dgn agendanya sndri..
sy xthu nk wtpe la..
buka blog kwn2 n bc2..
eseyment pn ade tp sambil cri bahan sempat jgk mnjenguk blog kwn2 sy..hehehe
bosan2 jalan2 kt pesta best jgk.. semalam jmpe kot tebal wrne lebut hrge dy RM30..
jth ht pd kot musim sejuk tu..
offer punye offer dpt RM23 huhuhu
ok la kan...
memang selesa sgt..
tgh2 budget wet mkn sempat lg sy hbeskn wet untk kleksi busana sy..
hehehehe
bj2,shawl,tdung bwl cntk,kasut2..mcm2 lg semua tu mcm addicted life sy sgt2..
dh kje nty mcm2 dh rncg..
tp sbelum keje lg sy dh dptkn byk y sy nak,,
keinginan xtbendung..hahha
xpe la ms msih didunia ni je nk rs semua tu,ms msih bnfas..
kannnn..
tp msih dlm kwln kemampuan diri sy,,
xdela mlmpaui bts..alhamdulillah..
hjn2 ni kalau p blik kwn mesti semua tdo je kjenyer..
tp sy xley lelap la..
entahla.....
bosan sgt2..........
bila dh bosan mulalah buka diari dan gmbr2 arwah mami y lme2..
mula menggamit memori lame..huhuhu
sje la tu teringat y "JAUH".. 
xlm lg dh nk hbes sem 5.. cuti t ngat nk merantau ke p.png..
ke rmh along..
kalau blik rmh pn bosan jgk..
xde ape2..
keseorgn jer..
semua org sibuk kje msing2..bila kita dprlukan brula org cri2 kiter..huhuhu
kalau p umah along ley rilex2kn bdn rilex2 minda rehat jalan2 kt p.png..
usha2 tempat bakal sy jdikan tempt keje atau tempat menetap sy nty..
bkn ape rncgnyer hbes std nk mnetap d utara sm ad kedah,perlis,p.png atau perak...
rs mcm dh jth ht dgn surrounding kt utra ni..
gaya hdup y sderhana..
tp xtau la rzeki blm th..
tuhan sj y menntukan..insya allah.. =)
pjg lg kan pjalanan hdup kiter tapi bila ingat kn mati tu xth bila trsa pndek je pjlnan hdup ni..
muda pn mati kalau dh ajal..tua apatah lg..
bserah sj pd tuhan..
tapi hidup mesti teruskn..
cai rezeki seumpama mau hdup lama lg tp beringat2 seumpama hdup hnya tgl beberpa kerat waktu sj lg..
begitulh perumpamaannya.
eceyyy....ni dh mcm bg ceramah la plak kan.
hahaha sekali sekala fk mcm2 jgk tntg ms dpn...
biasa la perubahan umur dan tahap hdup memang kita kena trm tgjwb kita..
semoga y drncg mdpt restu y esa..
kekasih hati pun sibuk dgn keje dy,xlm lg tmt lh tu std nyer..
keje la dlu awak yer...tgl la sy msih belajar mngejar ilmu..
tp sy xnak bjauhan lagi lps ni..ckupla tempoh std ni mbuat kita bjauhan..huhu
emmmm bosan makin mbuak ni..
makanan kt blik ni byk sgt lg tp xtaw nk jamah y mne..
xbnfsu pd makanan trsa mau jalan2 ke tasek jer..
wlaupn xcntek tp tu je la tmpt y tenang y ad setakat ni y tdekat..huhu
rehat la dlu puas2 bdn xsedap lg ni.. 
ok la bhenti d cni.. wsalammmm... 



Friday, November 18, 2011

the real is~

when i go trough your world the real is i try to be with you when i go trough your sadness the real is i try to make u cmfort when i go trough the distance between us the real is i try to make us be gather again without any part to separate before it's too late... i just try to make you see our love in the real ILYSM~ thanx 4 everything~