Pages

Thursday, March 31, 2011

*❤*doa buat pujaan hati*❤*

pujaan hatiku,,,
di sini aku berdoa sepenuh hati,,
seikhlas nuraniku,,
pujaan hatiku,,
tuhan temukan kau dan aku mungkin penuh hikmah,,
aku redha dan pasrah atas pertemuan kita,,
namun pujaan hatiku,,
tdk sekali aku sesali perhubungan kita,,
seharusnya engkau mengerti pujaan hatiku,,
aku d sini menyampai doa buat dirimu,,
dengarlah PUJAAN HATIKU!! 
setiap langkah hdupmu jgn kau persiakan dengan setetes zarah yang mbwa kmurkaan allah,,
pujaan hatiku,,
setiap hela nfs mu jgn kau biarkn drimu terhanyut godaan duniawi,,
pujaan hatiku,,
selama niat dhatimu hidup sempurnakan dgn keikhlasan,
pujaan hatiku,,
beringatlah kau tntg sgla rintangan hdup y perlu dhdpi dgn iman,
pujaan hatiku,,
kenanglah js org tua mu sebelum kau leka dgn dunia semata,
pujaan hatiku,,
sematkan dlm hatimu walau sekelumit cuma nilai taqwa pd ALLAH s.w.t.,,
pujaan hatiku,,
alunan suaraku yang tdk merdu n tdk lunak ini aku bisikkan penuh pnghrapan,,
berdoa pd tuhan agar DIA sentiasa memelihara hatimu dan menjagamu sepenuh perhatian agar kau tdk terlena dihanyut duniawi,,
pujaan hatiku,,
aku memanjatkan doa penuh keinsafan,,
pujaan hatiku,,
aku mahu kau hdup ddunia ini seiring dgn khndak tuhan,,
pujaan hatiku,,
dgrlah kekasihku,,
pujaan hatiku,,
hdir chy iman bukan yang kita cari,,
tapi itulah yang dtg dgn sendri setelah kita dekat dgnNYA y ESA,,
pujaan hatiku,,
maka dgrlah bersma doaku ini...
"ya ALLAH kau lindunglh hatinya kau lindunglh hubgn ini,kau puputlah kasih sejati yang hdrnya pd mu terlebih dhulu,,ya ALLAH kau sempurnakanla segala lafaz dr bibirnya kau bukakanlah segala ruang keikhlasan darinya,,ya ALLAH kau berikan la himpunan kemesraan yang dtg dr redha MU.. ya ALLAH berlindung bermesra berkaseh bersma bermohon hanya pd redhaMU hanya pd rahmatMU.. ya ALLAH jdkn dy pemimpin rmhtgga yang terciptanya sepertimana layak aku menerimanya.." *❤*

No comments:

Post a Comment