Thursday, December 9, 2010

*SABAR*

 heiip!!oLz!
mcm mn mahu lebih sabar?? setiap masa doa YA ALLAH berilah kesabaran padaku,,, haaiisshh orked,orked,, mengeluh sndri?? hahaha boring tahap gaban ni...nak wat cmne mang cmni la hidup,, kdg2 happy,kdg2 dukappy.. hahaha istilah baru "dukappy" layanzz! haha well oLz wtpe tu? msti kamu semua ad aktiviti msg2 an? haaiisshh orked jgk xthu mau wat pe lor.. aduh,, lagi 4 hari exam lgi,, ni baru merasa gap sikit examnyer,, da lps 5 paper xde gap,, giler,,giler,, hahaha tapi waras lg,, umpama jep,, haha tak tahu nak merapu hape,, weyh lupa nak tanya korg ade tipz tak cena nak sabar?? orked tahap kesabaran orked terlalu rapuh,, hurrmm,, ye ke? ye ke? haha ke memg patut pun? hehe terkadang tfkir orked ni byk mnyusahkan org ke? orked ni sush nak fhm ke? orked ni sombong sgt ke? orked rs cam ok2 jep,, tapi.. lau xde sape gtau mn nak thu kan.. aduh,, pape pn orked nak gitau orked syg semua kwn2 orked,, korang lah kawan dunia akhirat orked,, orked taknak hlg kamu semua walau ape pun jdi,, mau korang jdi yang teristimwa dht orked okayh??! hehehe... kenape ye kdg2 kiter ssh nak cye org? even kiter rs org tu da selalu berdamping dgn kiter walau jauh.. kiter bukan curiga sebenarnyer tapi kdg2 perlukan kate2 semangat dan kate2 keyakinan dari org tuu yang ley wat kiter tenang,,, tapi tak semua org faham kiter cuma perlukan kate2 smgt dr dy,, kdg2 di slh anggap lak kiter curiga,, sebenarnya ape ye ubat sebuah kelukaan?? kiter bukan nak simpan luka lama tuu tapi cuma mahu berhati2 tidak mahu lgi merasai kelukaan lalu,,, tapi ade aje org ketiga dtg tambah luka,,, hehehe,, awak2,,, [org ketiga tuu] fhmilah sy penah terluka jgn ggu hdup sy plz,,, kalau awk wt cmtu sejarah lama hidup sy akan berulang,, sy xkenal awak pun,, jd jangan datang ggu!! hhahaha ape orked merepek ni,, mesti sape2 yang bc ni pening ape jd pd orked sbenrnyer? kan? hahaha orked pun tahu ape jd orked ni... da sakit jiwa kot,, tensen sgt kot,, duk merapu hape ntah,, mcm menyorok sesuatu pun ade kan?? huhhhh........... sebenarnya............dragon balz ade 7 biji semuanyer,, ahakzzzz!! =) xde2.. ok2,, memang orked ngah tensen ni,, tapi orked tak mahu ckp terus la,, biarlah rhsia,, haha just mau lpskan dukappy orked jep,,xperlu lah tahu ape jd sape tlibat huhuhu.. oLz,orked hrp u oLz sehat2 aje dan bhgia aje ok? doakan orked jgk ok? tapi nama lagi sebuah khdpn mst ade dukapppy jgk an kdg2.. tuu orked tanya cmne mau sabar ni?? kdg2 org xfham ape kiter mahu dan kdg2 org xtahu ape kiter bmbgkan,n kdg2 org xmngerti kiter amat2 terasa..  ehh ni nak tanya kiter selalu mau org fhm kiter ade kiter fhm org tak? tuu yang sush kan.. sepatutnyer saling memahami kan? ape salah lau saling memahami,, ni nak cakap saling memahami tuu penting au,, dush2x!! terkena atas btg hidung sndri,, huhuhu orked cuba mencari kesilapan orked ni agar orked xnampak salah org,, orked cuba salahkan diri sndri skrg,,[orked da biol??!!] hahahaha taklah sedap mulut korg cakap camtu,, hahaha orked ok lagi okayh! wah2 mulut xdak insurans ka ? wat takaful la lau xdak insurans.. hahaha [mentang2 belajar takaful..] korang lau tensen bc ni SABAR je lah ok?? kan tajuk kt atas tuu sabar.. hakhakhak orked dah start merapu mula lah entah hape2 yang orked tulis,, yang penting tensen hlg,, hahaha [dalam diam menangis,tapi taip gelak2 suka2,,] oo0uuchh!! sabar orked,, sbar! hurrmm oLz da faham kan susahnyer nak cari mana sabar tu,, nak rasa cmne sabar tuu,, jadi selagi ade kesbaran hrgailah kesabaran tu kayh? hurrmmm oLz.. orked love YOU oLz! =)


No comments:

Post a Comment